ҚАСКЕЛЕҢ ГУМАНИТАРЛЫ-ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІНІҢ БІТІРУШІ ТҮЛЕГІНІҢ МОДЕЛІ
Түлек моделі колледждің көзқарасы, миссиясы және стратегиялық тұжырымдамасына, жұмыс берушілердің өтініштеріне сәйкес жасалған. Түлек моделі жеке өзін-өзі жетілдіру құзыреттіліктерін, негізгі құзыреттіліктер мен кәсіби құзыреттіліктерді қамтиды.
Тұлғаның өзін-өзі жетілдіру құзыреттіліктері физикалық, рухани-адамгершілік, зияткерлік өзін-өзі дамыту әдістерін игеруге, қазіргі заманғы адамға қажетті жеке қасиеттерді дамытуға, сауаттылықты, ойлау және өзін-өзі ұстау мәдениетін және азаматтық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.
Жеке өзін-өзі жетілдіру құзыреттіліктері:
- салауатты өмір салтына қажеттілік;
- патриоттылық;
- рухани дамуға, адамгершілік тұрғыдан өзін-өзі жетілдіруге дайын болу;
- әлеуметтік жауапкершілік;
- өз бетінше әрекет ету қабілеттілігі;
- мақсаттылық, нәтижеге жетудегі табандылық;
- үйрену қабілеттілігі;
- өзін-өзі дамытуға қабілеттілік;
- өз жұмысын талдау қабілеттілігі;
- ақпаратты әр түрлі ақпарат көздерінен іздеу мүмкіндігі;
- инновациялық әдістерге деген қабілеттілік пен қызығушылық;
- топта жұмыс істеу қабілеттілігі, қарым-қатынас.
Негізгі құзыреттіліктер тұлғаның өзін және өз қызметін басқаруға, өзін-өзі ынталандыруға және өзін-өзі ұйымдастыруға бейімділігін анықтауға мүмкіндік береді.
Негізгі құзыреттіліктер:
- кәсіби қызмет саласында кәсіби лексиканы қолдану;
- физикалық қасиеттерді дамыту және жетілдіру;
- мемлекеттік тілде іс қағаздарын құрастыру және рәсімдеу.
Кәсіби құзыреттіліктер білім, білік және дағдыларға негізделген кәсіби міндеттер жиынтығын, сондай-ақ, кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін жеке қасиеттерді шешуге мүмкіндік береді.
Колледж түлектерінің кәсіби құзыреттілігі - қызмет субъектісінің әлеуетті қызметі; оның нәтижелері үшін жауапкершілікті толық сезіне отырып, өндірістік қызметке дайындық пен құлшыныс. Субъект құзыреттілігінің элементтік құрамы: қызметтің инструментальді негізі (білім, білік, дағды, іс-әрекет тәжірибесі); қызметтің мотивациялық негізі (іс-әрекет мотивтері); қызметтің құндылық-семантикалық негізі (қызмет нәтижелері үшін жауапкершілік); жеке психологиялық негіз (жұмыс қабілеттілігі).